A Day at Malacca Historic City

Teman terbaik ku, didi :)

Teman terbaik ku, didi 🙂

dsc_1575

Melihat pemandangan pantai berdekatan dgn Petronas Penapisan Melaka

Melihat pemandangan pantai berdekatan dgn Petronas Penapisan Melaka

Inside Muzium Kesultanan Melaka

Inside Muzium Kesultanan Melaka

dsc_1814

kat A famosa plak

kat A famosa plak

dsc_2084

Arab juga ada. hahaha.

Arab juga ada. hahaha.

dalam eye on malaysia.

dalam eye on malaysia.

Gamba2 kat atas ni sume gamba time aku pegi melaka ngan didi and kawan die zati. Kitorg pegi satu hari je. Pancit jugak ar tapi best. hehe. kitorg tolak dari kl pagi then sampai2 terus merayap pegi makan, pastu g pantai lepak2 amik angin and rest sekejap. Then pegi jalan kat bandar hilir, pegi museum sume. pastu malam g amik arab kat sungai udang then pegi eyes on malaysia. boleh tahan la bnda tu. tapi view tak cantik sbb pegi malam. tak nampak ape pun. tapi ok la. aku gayat gak sebenarnye naik bnda camtu. Sbb tu aku tak naik roller coaster. haha. Pape pun aku seronok pegi trip ke melaka ni. I wish i can have moments like this again. Salam 🙂

Published in: on May 4, 2009 at 6:14 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://thisisbreffa.wordpress.com/2009/05/04/a-day-at-malacca-historic-city/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. hafiz. thankss ya, baru arini saya thu awk pandai bcter pjg2. n tperanjat tgk awk blh tulis pjg2. bakat tpendam nie kn. oooooo. ptut lah tanak cter ngn saya dah rupa2 nya dah ada blog SDN.BHD. hahahaha.
    saya happy jadi kawan awk n akan terus jadi kawan awk.

  2. hahaha. tah la. saya pun tak tau saya ada bakat menulis. berbakat ke wak?? hehehehe. lagipun saya tak tau nak citer kat sape. cam takde je orang nak dgr. so saya pun tulis la blog.. tgk awak tulis cam best je. saya pun register la. hehehe


Leave a comment