8/9/2009

Hari ni aku rasa sedih gile. Aku tak tau naper. Maybe sebab aku gadoh ngan gf aku kot. Tah la. Tak tau apa salah aku sbnanye.. Tapi papepun aku harap die maafkan aku and kitorg berbaik semula.. ermmm.  Tah la.. Aku sbnanye tak tau nak cakap ape and dekat sape. Yang aku tau aku tgh sedih. Tu je. So memandangkan aku ada blog sendiri, so aku igt aku tulis jela kat sini. At least dapat la jugak meluahkan skit2 ape yang aku rasa..
Aku baru je buka tadi, tapi makan skit je.. aku mmg takde mood and selera nak makan. aku rasa japgi aku nak kluar la g amik angin tenangkan fikiran..
Btw, to my beloved girl, Atika Laily.. I Love U So Much. Blaja elok2 k.. U r always in my heart..

Published in: on September 8, 2009 at 11:46 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://thisisbreffa.wordpress.com/2009/09/08/892009/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment